Κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου ήταν ο Sir Martin Sorell

Το συνέδριο αποτελεί τον «διάδοχο» του WorldWide Readership Research Symposium, που ξεκίνησε το 1981 στην Νέα Ορλεάνη, με συμμετοχή των μεγαλύτερων διεθνών εκδοτών, διαφημιστικών οργανισμών και επαγγελματιών του κλάδου των Μετρήσεων ΜΜΕ. Η Focus Bari, ενεργό μέλος του διεθνούς Media Research Community, συμμετέχει με παρουσιάσεις και ομιλίες από το 1991 στη συγκεκριμένη διοργάνωση, και φέτος, την εταιρεία εκπροσώπησε η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας. Το συνέδριο αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για ιδιοκτήτες ΜΜΕ, media planners, διαφημιζόμενους και οργανισμούς που ασχολούνται με τις μετρήσεις των ΜΜΕ να μοιραστούν εμπειρίες και τεχνογνωσία στα βασικά θέματα που απασχολούν τον χώρο. Στις 3 μέρες του Συνεδρίου παρουσιάστηκαν περισσότερα από 45 papers από έμπειρους ομιλητές γύρω από θέματα όπως νέες λύσεις γύρω από μετρήσεις cross media, τρόποι ενίσχυσης της επαφής με τη μάρκα και αύξησης πωλήσεων, νέοι δρόμοι για να επιτευχθεί το audience engagement, η διασφάλιση της ποιότητας μετρήσεων σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, νέες τάσεις όπως programmatic solutions κ.α.