Την έναρξη review για τον global creative λογαριασμό της ανακοίνωσε, σήμερα, η United Airlines, η οποία κάλεσε να συμμετάσχει σε αυτό και ο νυν συνεργάτης της, Dentsumcgarrybowen, που κατέχει τον λογαριασμό από το 2011. Στόχος της United είναι να ανανεώσει την brand και creative πλατφόρμα της, μετά την «μεγαλύτερης διάρκειας, καταστροφική αναταραχή στην ιστορία της εμπορικής αεροπλοΐας», σημείωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η United επιβεβαίωσε ότι το spec δεν αφορά ούτε το PR, ούτε τα media. Η εταιρεία ανέθεσε τις global media δραστηριότητές της, αξίας σχεδόν 80 εκατ. δολαρίων, στα agencies Carat, 360i και Merkle του Dentsu το 2018. Η United δεν εξαιρέθηκε από το πλήγμα που προκάλεσε η πανδημία στην αεροπλοΐα. Έχασε 7,1 δισ. δολάρια το 2020 και ρευστοποίησε περισσότερα από 26 δισ. δολάρια για να επιβιώσει. Παράλληλα, απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους της από τον περασμένο Μάρτιο.

(Πηγή: Campaign)