Με τον μήνα του Pride να βρίσκεται προ των πυλών, οι σχετικές καμπάνιες των εταιρειών αυξάνονται. Η Unilever, η οποία κάνει προσπάθειες να ξεχωρίσει στον τομέα αυτό, φέτος κάνει ένα βήμα παραπέρα και θέτει ως στόχο να φέρει την αλλαγή σε 5 μικρές πόλεις, οι οποίες κατατάσσονται ανάμεσα σε αυτές με τις χειρότερες συνθήκες για την LGBTQ+ κοινότητα. Ο marketer των Dove, Axe, Hellmann’s και Ben & Jerry’s, συνεργάστηκε με το agency RanaVerse και τον LGBTQ+ Community Strategist, Sean Coleman, για την επιλογή 5 πόλεων ανάμεσα στις 17 με μηδενική βαθμολογία στο Municipal Equality Index του Human Rights Campaign.

Το πρόγραμμα «United We Stand» συνεργάζεται με τοπικούς LGBTQ+ οργανισμούς, προκειμένου να θέσει τα ζητήματα σε κάθε τομέα, με στόχο να αυξήσει τη βαθμολογία στις πόλεις αυτές σε ακόλουθα Indexes, σημείωσε ο Conor Feeney, Senior Marketing Manager στη Unilever Βόρειας Αμερικής. Η Unilever θα λανσάρει τη φετινή προσπάθεια του «United We Stand» πρώτα εσωτερικά, στις 5 Ιουνίου, ενώ τα films, με την υπογραφή της trangender κινηματογραφίστριας, Tourmaline, θα δημοσιοποιηθούν στις 7 Ιουνίου.

(Πηγή: AdAge)