Μέσα στο 2020

Πάνω από 650.000 προϊόντα οικιακής και προσωπικής φροντίδας, τρόφιμα, απολυμαντικά και απορρυπαντικά προσέφερε, μέσα στο 2020, η Unilever σε ευπαθείς ομάδες, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης. Στην εκστρατεία συμμετείχαν μάρκες της εταιρείας, όπως Klinex, Skip, AIM, Knorr, Lipton, Timotei, Lux, Dove, Vaseline, AXE, Proderm και Rexona.

Οι ποσότητες που προσφέρθηκαν είχαν αποδέκτες φορείς όπως, η οργάνωση «Μαζί για το Παιδί», το Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ), δομές φιλοξενίας προσφύγων, το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «Δεσμός», νοσοκομεία και γηροκομεία σε όλη την Ελλάδα. «Με την εμφάνιση της πανδημίας αξιοποιήσαμε αμέσως τα αντανακλαστικά που έχουμε δημιουργήσει για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών», δήλωσε η Κλειώ Κούβελα, Communications Manager για την Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ στάθηκε και στη συγκινητική, όπως τη χαρακτήρισε, ανταπόκριση των ανθρώπων της εταιρείας.