Από τις διαφημίσεις και συσκευασίες της

Η Unilever καταργεί τη λέξη «normal» από τα διαφημιστικά υλικά και το packaging των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας που διαθέτει, στο πλαίσιο του προγράμματος «Positive Beauty», της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της για την ισότητα των φύλων. Η κατάργηση της λέξης «normal» και η νέα στρατηγική εν γένει, αφορά περισσότερα από 100 brands της εταιρείας, όπως τα Dove, Lifebuoy, Axe και Sunsilk.

Εκτός από τη διαγραφή της συγκεκριμένης λέξης, η Unilever προχωρά και σε μια σειρά ενεργειών όπως την αύξηση των διαφημιστικών καμπανιών που απεικονίζουν ανθρώπους από διαφορετικές και υποεκπροσωπούμενες ομάδες και την επιτάχυνση της έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων για underserved καταναλωτικές ομάδες. Δεσμεύεται επίσης ότι δεν θα επεμβαίνει πλέον ψηφιακά για να αλλάζει σχήμα σώματος, μέγεθος, χρώμα δέρματος στα brand advertising υλικά της και στην προβολή της μέσω influencers. «Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ομορφιά που είναι δίκαιη, συμπεριλαμβάνει όλους μας, αλλά είναι και βιώσιμη για το πλανήτη», αναφέρει σχετικά η εταιρεία.

(Πηγή:Campaign)