Το agency θα χειρίζεται πλέον τον λογαριασμό και των brands Surf και Dove Hair

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Για να πάρει το χρίσμα, η Razorfish χρειάστηκε να επικρατήσει σε δύο διαφορετικά specs. Πάντως, δεν είναι τα μόνα brands της Unilever που θα χειρίζεται το εν λόγω agency, μιας και η Razorfish δημιουργεί επίσης για τα Axe, Lipton, Rexona και Signal.

Επιβεβαιώνεται, λοιπόν, και στην πράξη η επιδίωξη του Keith Weed, Chief Marketing Officer της Unilever, να μειώσει τον αριθμό των digital agencies με τα οποία θα συνεργάζεται η εταιρεία. Μεταξύ των agencies που ανήκουν στο «ρόστερ» της Unilever, είναι οι AKQA, SapientNitro, Euro RSCG και Ogilvy & Mather.