Στο πλαίσιο στρατηγικής υπεύθυνης διαφήμισης.
Τη δέσμευση να σταματήσει να διαφημίζει προϊόντα της σε παιδιά κάτω των 12 ετών ανέλαβε η Unilever. Η απόφαση εντάσσεται στην εκστρατεία υπεύθυνης διαφήμισης που έχει ξεκινήσει εδώ και 1 χρόνο, διαμορφώνοντας ένα δίκτυο publishers προκειμένου να διασφαλίσει μεγαλύτερο έλεγχο ως προς το πού τοποθετούνται οι διαφημίσεις της.
Έχει επίσης προχωρήσει σε δοκιμές με την πλατφόρμα ηθικής διαφήμισης Good Loop, η οποία προσφέρει χρήματα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς κάθε φορά που κάποιος βλέπει ολόκληρη μια διαφήμιση online. Η τελευταία πρωτοβουλία έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης ανάληψης της θέσης της Chief Digital and Marketing Officer από την C. Braams, και θα σηματοδοτήσει το τέλος της διαφήμισης των τροφίμων και ποτών της σε παιδιά κάτω των 12 ετών σε παραδοσιακά Μέσα και social media.
Η εταιρεία θα σταματήσει επίσης τη συνεργασία με influencers που έχουν ως κύριο κοινό τα παιδιά και θα περιορίσει τη χρήση των cartoons. Η κίνηση δεν θα έχει αντίκτυπο στο in-store, ωστόσο η Unilever δήλωσε ότι θα προωθεί τα προϊόντα της μόνο σε supermarkets με συγκεκριμένο «διατροφικό προφίλ». Η νέα κατεύθυνση θα έχει ως αφετηρία την κατηγορία του παγωτού και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο έτος.
(Πηγή: TheDrum)