«Επενδύουμε στις ανθρώπινες δυνατότητες και στο ψηφιακό marketing γιατί αναγνωρίζουμε ότι το marketing δεν έγκειται πια μόνο στη δημιουργία μεγάλων καμπανιών», εξήγησε ο Graeme Pitkethly, CFO της Unilever. «Έγκειται στο να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους με τις κατάλληλες δεξιότητες ανά τον κόσμο, για να διαχειρίζονται καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο», προσέθεσε ο ίδιος. Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει ότι προσλαμβάνει δυναμικά ανθρώπους για να στελεχώσει digital hubs στις βασικές αγορές λειτουργίας της, ενώ το 85% των marketers της παγκοσμίως έχουν λάβει ανάλογη εκπαίδευση.

Η αξιοποίηση των data για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές όχι μόνο ακούν αλλά και ανταποκρίνονται στα μηνύματα της εταιρείας βρίσκεται στο επίκεντρο. «Το digital hub είναι ένας ανατρεπτικός τρόπος δουλειάς που εφαρμόζουμε αυτή τη στιγμή στις αγορές μας. Είναι ο τρόπος με τον οποίο δίνουμε υπόσταση στο data-driven marketing». Παράλληλα, η Unilever επικεντρώνεται όλο και περισσότερο σε content-driven marketing, με στόχο τα brands της να είναι relevant και να μπορούν να επικοινωνήσουν με το «κατακερματισμένο» καταναλωτικό τοπίο. Σύμφωνα με τον Pitkethly, τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά, με ανεβασμένα CTR και conversions. (Πηγή: MarketingWeek)