Σημαντικό τμήμα του παγκόσμιου μιντιακού λογαριασμού της

[Νέα Υόρκη] Σύμφωνα με πληροφορίες, στον τελικό γύρο του spec, το οποίο «τρέχει» εδώ και περίπου 6 μήνες, η PHD –υπεύθυνη μέχρι τώρα για την αγορά της Κίνας και της Κεντρικής Ευρώπης- επικράτησε της Mindshare, η οποία είχε την ευθύνη του λογαριασμού σε Βόρεια Αμερική και Δυτική Ευρώπη. Στο spec συμμετείχαν επίσης η Initiative, η οποία χειριζόταν την αγορά της Λ. Αμερικής, αλλά και μερικά άλλα agencies. Είναι η πρώτη φορά που η Unilever θα αναθέσει τον παγκόσμιο λογαριασμό της σε ένα συγκεκριμένο agency. Πάντως, από την άλλη, το media buying φαίνεται ότι θα εξακολουθήσει να γίνεται σε τοπικό επίπεδο. Έτσι, για παράδειγμα, η Mindshare θα χειρίζεται την αγορά των Η.Π.Α., όπου το brand δαπάνησε πέρυσι 1,29 δισ. δολάρια.

EMIRATES – ΗΜΕΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
Η Emirates διοργανώνει Ημέρα Καριέρας «Cabin Crew Open Day» το Σάββατο 28 Ιουλίου στο Electra Palace, αναζητώντας 3.800 αεροσυνοδούς. Οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν με εκπροσώπους της Emirates και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία.

FBBANK –ΜΑΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
Η FBBank είναι ο κύριος χορηγός της καλοκαιρινής περιοδείας του Μάριου Φραγκούλη με τίτλο «Με Ανοιχτά Φτερά». Με αφετηρία τη συναυλία στο Αρχαίο Ωδείο της Πάτρας, τη Δευτέρα 2 Ιουλίου και στη συνέχεια στο Κηποθέατρο Παπάγου, στις 4 Ιουλίου και στο Φεστιβάλ Φιλίππων – Θάσου, στις 11 Ιουλίου, ο Μάριος Φραγκούλης ξεκινά μία περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, τραγουδώντας για πρώτη φορά ένα αποκλειστικά ελληνικό πρόγραμμα.