Η UM δεσμεύτηκε να διπλασιάσει τα media buys της πλατφόρμας

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Επιπλέον, η UM εξασφάλισε «προνομιακή τιμολόγηση», ενώ βασικό κομμάτι αποτελεί η πρόσβαση στα δημογραφικά δεδομένα εγγεγραμμένων χρηστών του Facebook. Ο head of media της UM, David Cohen, ανέφερε ότι η νέα συμφωνία αναμένεται να προσελκύσει πελάτες οι οποίοι πιθανότατα θα είχαν διαθέσει τα budgets τους στην τηλεόραση ή σε online video. Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική είναι η εκτεταμένη πρόσβαση σε premium video inventory, με τις BMW και Sony Pictures Entertainment να έχουν ήδη υπογράψει για premium-video buys.