Ως «futureproof» επανατοποθετείται στην αγορά το agency του IPG, UM, με στόχο να δείξει στους πελάτες του ότι, μαζί με το κλίμα στα media και στην εργασία, αλλάζει και το ίδιο. Στόχος του είναι να επικοινωνήσει τις πρόσφατες εσωτερικές αλλαγές, όπως τη δυναμικότερη αξιοποίηση των insights του κοινού στον σχεδιασμό καμπανιών με τη χρήση αυτοματισμών και ΑΙ, καθώς και τη χρήση data από την «αδελφή» εταιρεία του IPG, Acxiom. Επιπλέον, εστιάζει στην προτεραιοποίηση του diversity στο ανθρώπινο δυναμικό της, συμβάλλοντας, ώστε οι πελάτες να αποφεύγουν επιβλαβή στερεότυπα στις διαφημίσεις τους, και παρέχοντάς τους ένα σύστημα μέτρησης του βαθμού ηθικής και διαφάνειας των social media πλατφορμών.
Μάλιστα, η UM ισχυρίζεται ότι αυτοί οι παράγοντες έπαιξαν καίριο ρόλο στις πρόσφατες αναθέσεις από τη Honda και την Dr Martens στην περιοχή EMEA και βοήθησαν τον πελάτη της, Johnson & Johnson, να δραστηριοποιηθεί στο e-commerce. «Η ομορφιά του μοντέλου μας “Futureproof” έγκειται στο γεγονός ότι δεν έχει σύνορα και μπορεί να αξιοποιήσει εξαιρετικές και ποικιλόμορφες δυνατότητες σε όλη την περιοχή δραστηριοποίησής μας, προσφέροντας στους πελάτες μας πρόσβαση στους ειδικούς που χρειάζονται για κάθε μελλοντικό αποτέλεσμα», σημείωσε η Rachel Forde, Chief Executive της UM UK.
(Πηγή: Campaign)