Στην κορυφαία θέση για τη στρατηγική και το εύρος προσφοράς.

Τον τίτλο του Leader κατέκτησε η UM, το διεθνές δίκτυο media agency της IPG Mediabrands, στο πλαίσιο του The Forrester Wave: Global Media Agencies, για το Q2 2020. Η UM απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία από όλα τα agencies σε επίπεδο στρατηγικής και προσφερόμενων κατηγοριών. Η Forrester δημοσίευσε την έκθεση στις 26 Μαΐου, μετά από αξιολόγηση των 10 σημαντικότερων εταιρειών media management, με στόχο να εξετάσει το επίπεδο της παγκόσμιας αγοράς υπηρεσιών media και να διερευνήσει το πώς οι πάροχοι στέκονται απέναντι στον ανταγωνισμό.

Στο προφίλ της UM, η έκθεση της Forrester αναφέρει: «Η UM οραματίζεται το μέλλον του media consulting and content σε κλίμακα. Η UM είναι ιδανική για CMOs που επιζητούν να ενοποιήσουν στρατηγικά την εκτέλεση του σχεδιασμού marketing, να υπερβούν το συμβατικό media placement και να αναπτύξουν σε κλίμακα πρωτότυπο, branded, και στοχευμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες προτιμούν την UM λόγω της εφαρμογής αναδυόμενων τεχνολογιών, των συνεργασιών της με agencies και publishers και της στρατηγικής της ως προς την τεχνολογία δεδομένων».