Global creative agency αναζητά η TUI σε μία προσπάθεια να «χτίσει» ένα ενοποιημένο brand purpose σε διεθνές επίπεδο. Στο pitch θα λάβει μέρος και το ήδη συνεργαζόμενο agency για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, VMLY&R London, ωστόσο η διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο. Το pitch αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο φθινόπωρο, ενώ η ανάθεση θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος του έτους.

Ακολουθεί δε την επέκταση του ρόλου της Katie McAlister, Chief Marketing Officer της TUI, ο οποίος περιλαμβάνει πλέον και τη διεθνή στρατηγική του brand. Τη διαδικασία θα διαχειριστούν η Katie McAlister και ο Toby Horry, Director of Brand and Content της TUI, στον οποίο ανατέθηκαν πρόσφατα διεθνείς αρμοδιότητες. «Τα τελευταία δύο χρόνια κινούμαστε προς ένα brand strategy ευθυγραμμισμένο με τα διεθνή πρότυπα.

Η σημασία του brand behavior και του marketing αυξάνεται σε καιρούς αβεβαιότητας, γεγονός το οποίο αναγνωρίζουμε», σημείωσε σχετικά η Katie McAlister.
(Πηγή: Campaign)