Η Tribal Worldwide, ιδιοκτησίας DDB της Omnicom, διατηρεί τον global digital marketing λογαριασμό του, από την ίδρυσή της, πελάτη της, Volkswagen, μετά από pitch. Ο λογαριασμός εκτιμάται σε αξία στις 10 εκατ. λίρες και έχει σημειώσει ανάπτυξη, την τελευταία χρονιά, καθώς η πανδημική κρίση ώθησε την αυτοκινητοβιομηχανία να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο digital marketing. Η Tribal Worldwide κατέχει τον λογαριασμό από το λανσάρισμά της, το 2000, ως full-service digital shop. Το pitch, διάρκειας 12 μηνών, επρόκειτο να ολοκληρωθεί τον περασμένο Μάιο, ωστόσο παρατάθηκε αφενός λόγω της πανδημίας και, αφετέρου, λόγω της αλλαγής ηγεσίας στο marketing της Volkswagen.
Τη διαδικασία επέβλεψε η Marianne Bearton, Digital Marketing Manager της Volkswagen Passenger Cars UK. Η προηγούμενη επικεφαλής Marketing of Commercial Cars, Sarah Cox, ανέλαβε, την περασμένη άνοιξη, τη θέση Head Of Marketing της Volkswagen Passenger Cars UK, ενώ στην αντικαταστάτριά της, Kate Thompson, ανατέθηκε ο νεοσυσταθείς ρόλος της Head Of Marketing, Press & PR της Volkswagen Commercial Vehicles UK. Επίσης, η VW αναμένεται να καταλήξει σε αποτέλεσμα, τον επόμενο μήνα, για το CRM review που διεξάγει, όπου η Rapp της Omnicom «υπερασπίζεται» τον λογαριασμό έναντι της Ogilvy του WPP.
(Πηγή: Campaign)