Σχεδίασε Facebook ενέργεια για το Dewar’s Cinema

Σε συνέχεια της επικοινωνίας «Η ζωή έχει υπέροχη γεύση όταν κάνεις αυτό που πιστεύεις», το Dewar’s Cinema προσκάλεσε τους φίλους του στο www.facebook.com/dewarscinema να διεκδικήσουν 2 VIP Pass και 11 διπλές προσκλήσεις στο φεστιβάλ. Πώς; Αρκεί να… «θυσίαζαν» κάτι πολύτιμο.

Oι συμμετέχοντες χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να δηλώσουν, είτε γραπτώς είτε με φωτογραφία, το τι είναι πρόθυμοι να «θυσιάσουν» προκειμένου να κερδίσουν ένα από τα 2 μεγάλα δώρα. Τα VIP Pass κέρδισαν οι δύο χρήστες που συγκέντρωσαν τα περισσότερα «likes» για τη «θυσία» τους. Η καμπάνια υποστηρίχθηκε με online και offline επικοινωνία που δημιούργησε η Tribal DDB.