Πραγματοποιήθηκε χθες το virtual συνέδριο «eCommerce in the Corona Era».

Τις ευκαιρίες, αλλά και τις προκλήσεις που αναδύθηκαν για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και Κύπρο ανέδειξε το virtual συνέδριο «eCommerce in the Corona Era: Impact, Challenges and Opportunities», που διοργάνωσε χθες 14 Μαΐου το Marketing Week, υπό την αιγίδα του GRECA. Η keynote speaker Talia Wolf, διάσημη CRO expert, εστίασε στο γεγονός ότι οι αγορές μας επηρεάζονται από το συναίσθημα και μοιράστηκε με το κοινό τρόπους αξιοποίησής του για την επίτευξη περισσότερων conversions.

Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι ένα brand πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το κοινό του σε βαθύτερο επίπεδο από αυτό των δημογραφικών του στοιχείων και ότι, ειδικά σε περιόδους όπως η τρέχουσα, τα brands πρέπει να στέκονται ουσιαστικά δίπλα στον καταναλωτή και να ανοίγουν πραγματικό διάλογο μαζί του. Από την πλευρά του ο Daniel Gebler, CTO του ταχύτερα αναπτυσσόμενου online super market στον κόσμο (Picnic), έδωσε e-shop tips για επιβίωση και επιτυχία τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την πανδημία, ενώ αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που προέκυψαν για τα ηλεκτρονικά καταστήματα στο κομμάτι των operations.

Δυναμική στο συνέδριο ήταν και η παρουσία εγχώριων επαγγελματιών της αγοράς, με ομιλίες και συζήτηση πάνελ. Όπως ειπώθηκε, «κλειδί» για την επιτυχία των e-shops σε περιόδους όπως αυτή είναι η ταχύτητα, το proactive customer support, η ειλικρίνεια, η αμεσότητα στην επικοινωνία και η ευελιξία. Παρά τα προβλήματα που ανέκυψαν, η κρίση αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για το e-commerce, καθώς επιτάχυνε την ανάπτυξή του, αρκεί φυσικά αυτή να χτιστεί επάνω στις σωστές προϋποθέσεις.