Εντάσσοντας στον εορτασμό ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης επέλεξε να ενισχύσει ποικιλοτρόπως το έργο της Οργάνωσης «Γιατροί Χωρίς Σύνορα». Συγκεκριμένα, η Tonic υποστηρίζει τις επικοινωνιακές δράσεις της ΜΚΟ, ενώ παράλληλα για όλο το 2011 αφενός θα διαθέτει στην οργάνωση ένα ευρώ από κάθε αγορά που θα γίνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα mybrandsstore.com που ανήκει στην Tonic και αφετέρου θα παροτρύνει τους πελάτες της να στηρίζουν γενικότερα τις προσπάθειες των «Γιατρών χωρίς Σύνορα».