Δημιουργεί πλατφόρμα για την ανάδειξη της διαφορετικότητας στη μόδα

Το brand Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., λανσάρει το πρόγραμμα People’s Place, μια πλατφόρμα που στηρίζεται σε 3 πυλώνες, επενδύοντας ετησίως για τα επόμενα τρία χρόνια 5 εκατ. δολάρια. Στόχος, να αναδείξει την εκπροσώπηση των έγχρωμων και γηγενών κοινοτήτων (BIPOC) που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της μόδας και σε όλα τα δημιουργικά industries.

Το πρόγραμμα περιστρέφεται γύρω από τις ενότητες της Συνεργασίας, της Πρόσβασης στην Καριέρα και της Ηγεσίας στη Βιομηχανία, με όραμα μακροχρόνια αλλαγή. Στο πλαίσιο αυτό, η Tommy Hilfiger θα ενισχύσει περισσότερο το talent diversity, δίνοντας έμφαση σε στοχευμένες συνεργασίες που θα αναδείξουν την προβολή των μειονοτήτων, ενώ θα συμμαχήσει με οργανισμούς και δημιουργικές προσωπικότητες.

Παράλληλα, θα αξιοποιήσει διαθέσιμους πόρους για να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες καριέρας και πρόσβαση σε πληροφορίες, υλικά, συμβουλές από ειδικούς κ.λπ., ενώ δεσμεύεται να πραγματοποιήσει ανεξάρτητες αναλύσεις γύρω από το diversity, την ισότητα και την ένταξη στη βιομηχανία της μόδας, δημιουργώντας επιπλέον σχέδια δράσης. Η πρωτοβουλία εντάσσεται σε συνολική προσπάθεια καταπολέμησης του ρατσισμού, που συνοδεύεται και από άλλες εσωτερικές και εξωτερικές δράσεις.