Διατηρεί την αποτελεσματικότητά της, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα

(Λονδίνο) Τα παραπάνω αποκαλύπτει έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την GfK Media σε 4.000 ανθρώπους, σύμφωνα με την οποία το 57% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η τηλεοπτική διαφήμιση κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση.

Με μεγάλη διαφορά ακολουθούν οι διαφημίσεις στα έντυπα, με πρώτες τις εφημερίδες, τη διαφήμιση στις οποίες θεωρεί αποτελεσματικές μόνον το 15% του πάνελ, ενώ για τα περιοδικά το ποσοστό διαμορφώνεται στο 13%. Όσον αφορά στην ψηφιακή διαφήμιση, οι καταναλωτές θεωρούν ότι τη μεγαλύτερη επίδραση έχουν τα χορηγούμενα από διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης links (σε ποσοστό 4%) και ακολουθούν τα banners (3%) και οι διαφημίσεις σε smartphone apps (1%).

Σύμφωνα με τον Paul Lee, Director Technology της Deloitte, η έρευνα δείχνει ότι το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικής διαφήμισης εξακολουθεί να διατηρεί τη δύναμή του, ενώ είναι επίσης εμφανές ότι η τηλεοπτική διαφήμιση είναι σημαντικό κίνητρο πραγματοποίησης αγορών: το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προχώρησε σε αγορά προϊόντος αφού το είχε δει στην τηλεόραση και το 16% ότι συζητά για τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ με φίλους και συνεργάτες.