Σύμφωνα με δεδομένα έρευνας στη Μ. Βρετανία
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σύμφωνα με οικονομετρική ανάλυση της Thinkbox που διεξήχθη στη Μ. Βρετανία το διάστημα 2008-2014 και συμπεριέλαβε 4.500 διαφημιστικές καμπάνιες σε 10 διαφορετικούς τομείς, η τηλεόραση δημιούργησε το μεγαλύτερο κέρδος για τις επιχειρήσεις, με μέση απόδοση 1,79 λίρες για κάθε 1 λίρα επένδυσης το διάστημα 2011-2014. Πρόκειται για άνοδο της τάξης του 5% σε σχέση με το διάστημα 2008-2011. Στα υπόλοιπα Μέσα, η απόδοση υπολογίσθηκε σε 1,53 λίρες για το ραδιόφωνο, 1,48 για τα έντυπα, 0,91 για το online display και 0,37 για το outdoor. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σύμφωνα με την έρευνα σε πολλούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων, η σημαντική μείωση του κόστους της τηλεοπτικής διαφήμισης, η ποιοτική βελτίωση του τηλεοπτικού περιβάλλοντος, η εξέλιξη του multi-screening και οι πολλαπλές δυνατότητες συνδυασμού τηλεοπτικής διαφήμισης με άλλα Μέσα.