Το ελληνικό brand διαθέτει ήδη παρουσία σε 35 χώρες

Η εταιρεία Three Cents συνεχίζει την πορεία της, εστιάζοντας στη ενίσχυση της παρουσίας της στον κλάδο του retail, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της, ενώ, παράλληλα, στοχεύει σε ισχυροποίηση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά. Πλέον, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν πιο εύκολα τα premium αναψυκτικά και mixers, καθώς τα προϊόντα Three Cents είναι ήδη διαθέσιμα στα ράφια γνωστών αλυσίδων super markets ανά την Ελλάδα.

Επιπρόσθετα η εταιρεία, προγραμματίζει σημαντικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της μέσα στο 2021. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014, από τους Βασίλη Καλαντζή, Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο και Γιώργο Τσιρίκο, με πολυετή εμπειρία στον χώρο του bartending και της εστίασης. Με 10 προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της και αιχμή του δόρατος τη δημοφιλή Pink Grapefruit Soda, η εταιρεία διαθέτει πλέον παρουσία σε 35 χώρες, σε τρεις ηπείρους. Από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η Άμβυξ, ενώ μέσα από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το Virtus South European Fund, η Three Cents ενισχύει περαιτέρω τη λειτουργία της.