Σε αναζήτηση διαφημιστικού agency για το επαναλανσάρισμα του brand ως digital-only travel agency βρίσκεται η Thomas Cook. Τη διαδικασία διεξάγουν οι David Child, Head of Brand and PR, και Ryan Cotton, Head of Marketing της Thomas Cook, αν και χωρίς να έχουν ακόμη αποφασίσει τη μορφή, την οποία θα μπορούσε να πάρει η relaunch καμπάνια του brand.

H Thomas Cook είχε ξεκινήσει την επικοινωνία με agencies προ εξαμήνου, με την ελπίδα να αναθέσει σε κάποιο από αυτά έως τα τέλη του καλοκαιριού, χρόνος κατά τον οποίο το μέλλον της αγοράς των διακοπών ενδέχεται να είναι πιο ξεκάθαρο.

«Επιθυμούμε απεγνωσμένα να προχωρήσουμε σε ένα λανσάρισμα ευρείας κλίμακας την κατάλληλη στιγμή. Και αυτό διότι η κίνηση αυτή δεν θα είχε νόημα, εάν κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει. Έχουμε μεγάλη πιθανότητα, ως new business, να αναδείξουμε αυτό που διαθέτουμε τώρα. Ο κατάλληλος συνεργάτης θα έχει την ευκαιρία να τοποθετήσει ξανά την Thomas Cook “στον ταξιδιωτικό χάρτη”», σημείωσε σχετικά ο David Child.

(Πηγή: Campaign)