Τη McCann Birmingham επέλεξε ως creative agency της η Thomas Cook, η οποία, μετά την «κατάρρευσή» της ως bricks-and-mortar travel agency, επανατοποθετείται ως digital-only brand. Το agency αναπτύσσει ήδη την πρώτη καμπάνια επαναλανσαρίσματος της εταιρείας. Η McCann Birmingham ανέλαβε τον λογαριασμό κατόπιν διαγωνισμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις αρχές του έτους, υπό την επίβλεψη του David Child, Head of Brand and PR της Thomas Cook, και του Ryan Cotton, Head of Marketing.

«Η ιστορία της κατάρρευσης της Thomas Cook είναι σε γενικές γραμμές γνωστή. Όσον αφορά στην επιστροφή της όμως, κάποιοι το γνωρίζουν, ωστόσο δεν έχουμε ακόμη λανσαριστεί πλήρως», σημείωσε ο David Child. «Είμαστε αποφασισμένοι να το πράξουμε την κατάλληλη στιγμή. Δεν θα έχει νόημα να γίνει όταν κανείς δεν θα μπορεί να ταξιδέψει. Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία για εμάς, ως νέα εταιρεία, να αναδείξουμε τώρα αυτά που διαθέτουμε», πρόσθεσε.

Σε σχέση με την ανάθεση στη McCann Birmingham, ο Ryan Cotton σχολίασε: «Έχοντας λανσάρει την εταιρεία μας σε μια εποχή αυξημένων ταξιδιωτικών περιορισμών, ετοιμαζόμαστε για την πρώτη brand campaign μας, η οποία θα μας βοηθήσει να επανατοποθετήσουμε τη νέα Thomas Cook στον ταξιδιωτικό χάρτη».
(Πηγή: Campaign)