Η Thinkdigital ήταν για μία ακόμα χρονιά παρούσα ως Platinum Sponsor της Webit 2011 και φιλοξένησε ομιλητές, από τη Microsoft και το Facebook, τα οποία και εκπροσωπεί. O Marc Bresseel, VP Global Marketing της Microsoft Advertising, τόνισε ότι «η καλή διαφήμιση βρίσκεται σε ιστορίες που λέγονται με ωραίο τρόπο, ιστορίες που αγγίζουν συναισθηματικά τον καταναλωτή. Ο ψηφιακός κόσμος είναι ένας κόσμος που δημιουργεί καινούριους τρόπους για να πεις μια ιστορία».

Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν η ομιλία του Rick Kelley, Head of Mid-Market Sales στην περιφέρεια EMEA του Facebook, ο οποίος παρουσίασε ενδιαφέροντα στατιστικά για τα social networks. Ο Kelley ανέφερε ότι οι χρήστες του Facebook στην Ευρώπη είναι περισσότεροι από τους χρήστες στις ΗΠΑ. Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι 350 εκατ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα social networks μέσω των κινητών τους, 2 δισ. posts στο Facebook γίνονται «like» και σχολιάζονται καθημερινά και ο αριθμός των log-ins είναι 500 εκατ. Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Director του Ομίλου της Thinkdigital, μίλησε για το «Scientification of Media», σε μια παρουσίαση με τίτλο «Mathman versus Madman».