Επαναπροσδιορίζεται η online διαφήμιση

Στόχος είναι πιο αποτελεσματικές αλλά και πιο οικονομικές online καμπάνιες, αφού ο διαφημιζόμενος θα πληρώνει μόνο για τα impressions τα οποία ο καταναλωτής θα βλέπει στην οθόνη του. Αναφερόμενη στα ViewedAds, τα οποία είναι διαθέσιμα στα Premium Μέσα της ThinkDigital, η Άννα Καρακατσάνη, Country Manager της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς στη ThinkDigital να προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να προγραμματίζουν και να αγοράζουν σε CPMV. Είναι ένας πιο δίκαιος τρόπος πώλησης, που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει στο συνολικό εξορθολογισμό της αγοράς και θα συμβάλει στη θεμελιώδη βελτίωση στις μετρήσεις και την αξιολόγηση των online καμπανιών».