Στόχος η προσέλκυση νέων συνδρομητών και η βελτίωση του app experience

Η Washington Post προχωρά σε μεγαλύτερη επένδυση στο application της και στην mobile strategy ομάδα της, με στόχο να προσελκύσει νέους χρήστες στην εφαρμογή, αλλά και να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει το app αυτό στους υπάρχοντες χρήστες. Με τον τρόπο αυτό, η Post προσπαθεί να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο το ήδη επιτυχημένο application που διαθέτει. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση στον αριθμό των downloads, της τάξης του 86%. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι μισοί από όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή είναι και συνδρομητές.

Καθώς η Post συνεχίζει την προσπάθεια να μετατρέψει τους αναγνώστες της σε συνδρομητές επί πληρωμή, ο ρόλος του συγκεκριμένου app γίνεται όλο και πιο καθοριστικός για την επίτευξη του στόχου του Μέσου. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν το The Post app είναι πιο πιθανό να διαβάσουν περισσότερα άρθρα και να διατηρήσουν τη συνδρομή τους, σε σχέση με τους συνδρομητές που διαβάζουν την εφημερίδα μόνο μέσω της ιστοσελίδας της. Στο πλαίσιο αυτό, η Post, η οποία διαθέτει περίπου τρία εκατ. digital subscribers, στοχεύει στη «μετακίνηση» όλων των mobile readers, στο app.

(Πηγή: AdWeek)