Λανσάρισε το παιχνίδι «Sun Football Legends»

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες δημιουργούν το δικό τους παίκτη, τον οποίο καθοδηγούν εντός και εκτός του γηπέδου, ενώ συμμετέχουν, επίσης, και σε διάφορες δοκιμασίες για να ανεβάζουν το στάτους τους ως «legends» και να βρεθούν ακόμα και στο εικονικό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας.

Όπως δήλωσε ο Rob Painter, Marketing Director της The Sun, «το social gaming αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία για την εφημερίδα να εμπλέξει ακόμα περισσότερο την πολυπληθή κοινότητα που έχει αποκτήσει χάρη στη δημοσιογραφική έμφαση που δίνει στο ποδόσφαιρο».