Με μήνυμα «Στιγμές καθημερινής προσιτής πολυτέλειας», το brand επανατοποθετείται στην αγορά των ζυμαρικών με νέες συσκευασίες και προϊόντα. Παρουσιάζει ιδιαίτερα σχήματα μη διαδεδομένα στην αγορά, όπως τα Cavatappi με ελικοειδές ριγωτό σχήμα και τα Trecce με σχήμα που διπλώνει δημιουργώντας μια κρυφή εσοχή, καθώς και νέα μεγάλα σχήματα ζυμαρικών όπως τα Paccheri Rigati και Conchiglie Grandi.

Τον σχεδιασμό της νέας συσκευασίας, καθώς και όλη την καμπάνια που συνοδεύει το rebranding σε ATL & Digital υπογράφει η The Newtons Laboratory. Το Primo Gusto κυκλοφόρησε νέο τηλεοπτικό σποτ, νέο website
(www.primogusto.gr), YouTube channel, νέες social media σελίδες σε Facebook και Instagram, νέα digital καμπάνια και ενέργειες in store promotion. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για την πρώτη, νέα, ολοκληρωμένη καμπάνια του brand τα τελευταία 10 χρόνια.