Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας πρότασης combo των Goody’s Burger House, η οποία σχεδιάστηκε για νέους που αναζητούν ένα πλήρες γεύμα σε value for money τιμή.
Την καμπάνια, η οποία αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor και digital, σχεδίασε η The Newtons Laboratory. Την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Yeti Pictures σε σκηνοθεσία Τόνυ Ζαγοραίου.
Στο Teeny Combo, το οποίο ισχύει για κατανάλωση εντός καταστήματος και take away, οι γεύσεις Teeny Ham και Cheese, μαζί με πατάτες και αναψυκτικό, προσφέρονται σε προνομιακή τιμή.