H The Newtons Laboratory υπογράφει τη νέα καμπάνια για το Argoodaki των Goody’s Burger House, το οποίο φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια. Η επικοινωνία θα «τρέξει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, αλλά και online (digital και social media). Επιπλέον, όλα τα καταστήματα Goody’s διακοσμήθηκαν με στοιχεία της επικοινωνίας.

Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας ανέλαβε η Avionfilms, με σκηνοθέτη τον Ευθύμη Kosemund Σανίδη, και σε αυτό συμμετέχουν οι αθλητές Μίλτος Τεντόγλου και Αντώνης Τσαπατάκης. Το concept της επικοινωνίας βασίστηκε στην ιδέα ότι «το Argoodaki, εδώ και χρόνια, περνά από χέρι σε χέρι για να μοιράσει αγάπη.

Όπως από χέρι σε χέρι περνά και η σκυτάλη. Έτσι, οι δύο αθλητές αφήνουν για λίγο τα ατομικά τους αθλήματα, μπαίνουν στην ίδια ομάδα με τα παιδιά και γίνονται μέρος μιας σπουδαίας σκυταλοδρομίας με την πιο χαριτωμένη “σκυτάλη”: το Argoodaki». Στόχος της ενέργειας, φέτος, είναι ο εξοπλισμός 4 ειδικών φορέων, οι οποίοι βοηθούν παιδιά με κινητικές και νοητικές δυσκολίες να έρθουν σε επαφή με τον αθλητισμό.