Τηλεοπτική καμπάνια τριών σποτ

Με κεντρικό μήνυμα «Άλλαξε τώρα σε AIG», η καμπάνια εστιάζει στα οικονομικά οφέλη και στις εκπτώσεις που απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι της εταιρείας. Πρωταγωνιστές των τριών σποτ, ένα μικρό αγόρι και οι γονείς του, οι οποίοι προσπαθούν να αντικρούσουν τα επιχειρήματα του γιου τους που ζητά επίμονα να του αγοράσουν ένα γλειφιτζούρι.

Ο Θανάσης Πετρόπουλος, Διευθυντής Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά: «Η τηλεοπτική καμπάνια επικοινωνεί τα προνόμια που προσφέρει η AIG με ήρωες τα μέλη μιας οικογένειας. Ήδη τα δύο πρώτα διαφημιστικά είχαν ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τα σχόλια που λαμβάνουμε από συνεργάτες και πελάτες. Περιμένουμε πως και το νέο δημιουργικό θα έχει την ίδια αποδοχή».