Για την καμπάνια που σχεδιάσε και υλοποίησε για τα Παιδικά Χωριά SOS με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, η The Kompany απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | NGO» των Content Marketing Awards 2022, κατακτώντας, μάλιστα, για 2η συνεχή χρονιά βραβείο στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Με κεντρικό μήνυμα «Family is all about love, not DNA» και βασικό element ένα συλλεκτικό T-shirt, η καμπάνια στόχευε να αναδείξει την αξία του θεσμού της οικογένειας μέσα από τις διαφορετικές μορφές της και παράλληλα να ευαισθητοποιήσει και να ενεργοποιήσει το κοινό προκειμένου να στηρίξει το πολύτιμο έργο των Παιδικών Χωριών SOS.

Ο Founder και CEO της The Kompany, Κώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που για δεύτερη συνεχόμενη φορά λάβαμε μια τόσο σημαντική διάκριση στα Content Marketing Awards. Σκοπός μας ήταν να στηρίξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα Παιδικά Χωριά SOS στο έργο τους. Οι ενέργειες που επιλέχθηκαν από την ομάδα της The Kompany ήταν απολύτως στοχευμένες, αξιοποιώντας ισχυρά επικοινωνιακά εργαλεία. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί εξαιρετικό πρωτογενές περιεχόμενο μέσα από τον τρόπο που ο κάθε Influencer αποτύπωσε το προσωπικό του συναίσθημα για την οικογένεια».