Με δυνατότητες διαφοροποίησης της επωνυμίας και πρωτοποριακό σχήμα

Η νέα συσκευασία παρέχει στους πελάτες περισσότερες δυνατότητες γραφιστικού σχεδιασμού, βοηθώντας τα προϊόντα τους να ξεχωρίσουν, επιτρέπει στους εμπόρους να στοιβάξουν και να διανείμουν τις συσκευασίες με πιο αποδοτικό τρόπο, ενώ διαθέτει και αυξημένη ανανεωσιμότητα. Ο Διευθυντής Προϊόντων της Tetra Pak, Manuel Calderon, δήλωσε: «Με τον περιορισμένο χρόνο που έχουν οι καταναλωτές για να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, η διαφοροποίηση αποκτά πιο καίριο ρόλο για τις επωνυμίες. Αυτή η νέα συσκευασία είναι μια ευκαιρία για τους παραγωγούς τροφίμων να δώσουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στις επωνυμίες τους μέσω μιας χαμηλού κόστους, προσαρμόσιμης λύσης».