Προσέλαβε την interactive manager της Coca-Cola, J. Brooks

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Στο πλαίσιο αυτό, ανέθεσε πρόσφατα στην Jude Brooks, ο οποίος προέρχεται από τη θέση του Interactive Manager της Coca-Cola, το ρόλο του Social Media Marketing Manager. Η J. Brooks θα αναλάβει καθήκοντα στην Tesco με τον καινούργιο χρόνο και θα αναφέρεται απευθείας στον Digital & Social Director της αλυσίδας, Tom Daniell.

 Η Tesco «έσπασε» πρόσφατα το φράγμα του ενός εκατομμυρίου likes στη σελίδα της στο Facebook και βρίσκεται πλέον σε αναζήτηση περισσότερο εμπορικών χρήσεων των social media. Σύμφωνα με τον CEO Philip Clarke, η χρήση των social media θα μπορούσε να ενισχύσει τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων. Η αλυσίδα χρησιμοποίησε πρόσφατα το Facebook και τη μέθοδο του croudsourcing για να λανσάρει νέα γεύση στη σειρά παγωτών Tesco Finest.