Για 22η χρονιά, η Teleperformance Greece πραγματοποίησε την απονομή των CRM Grand Prix Customer Service Awards μέσα από ένα virtual event, την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου. Η Teleperformance Greece καθιέρωσε τα συγκεκριμένα βραβεία το 1998 με στόχο να αναδεικνύει και να βραβεύει τα best practices στην εξυπηρέτηση πελατών.

Οι εταιρείες που διακρίθηκαν στην κατηγορία «Telephone Response σε Large Call Center» (άνω των 50 εκπροσώπων) ήταν η Nova με Χρυσό Βραβείο, η Kaizen Gaming με Αργυρό και η DHL Express Hellas με Χάλκινο.

Στην κατηγορία «Telephone Response σε Small Call Center» (κάτω των 50 εκπροσώπων) Χρυσό Βραβείο έλαβε η Samsung Electronics Hellas, Αργυρό η Nespresso Hellas και Χάλκινο η Carglass. Τέλος, η Eurobank απέσπασε «E-Mail Response» Βραβείο. Για τη φετινή βράβευση, αξιολογήθηκαν 39 εταιρείες, από 7 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.250 εκπροσώπους τηλεφωνικού κέντρου.