Το διαχρονικό «σημάδι» της πανδημίας στον καταναλωτή είναι…

Ότι η σχέση του με τις μάρκες άλλαξε σελίδα. Πλέον οι μάρκες κρίνονται πιο αυστηρά κάτω από ένα σύνθετο μικροσκόπιο, όπου καλούνται να επιδείξουν μία πολυδιάστατη παροχή έργου, που δεν εξαντλείται σε επικοινωνιακά μανιφέστα.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι…

Να μπορούν να ζυγίζουν πολλές φωνές παράλληλα, αποκλείοντας τον θόρυβο: του business και των στόχων του, της μάρκας και του ρόλου της, των πελατών και των αναγκών τους, της κοινωνίας και των ευαισθησιών της, των global trends και της υιοθέτησής τους από όλες τις μάρκες ταυτόχρονα.

Για να συνδεθεί σήμερα με την κοινωνία, το marketing πρέπει…

Καταρχάς, να ορίσει τον ρόλο τον οποίο δεσμεύεται να εκπληρώσει η μάρκα μέσα από τη φυσική της περιοχή, το αντικείμενό της. Στη συνέχεια, να τον μεταφράσει με συνέπεια σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική εξατομικευμένων λύσεων και δράσεων, που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και της κοινωνίας. Τόσο σε εμπορικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Στη σημερινή συγκυρία, η τεχνολογία συνεισφέρει…

Ως ο enabler συνέχισης της ανθρώπινης δραστηριότητας, σε όλα τα επίπεδα. Καταλυτικός ρόλος για το σήμερα και μία υπόσχεση για το αύριο, που δηλώνει: «Είμαι εδώ και θα σε βοηθήσω σε ότι με χρειαστείς».

Η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά στο ψηφιακό οικοσύστημα σήμερα είναι…

Η επιλογή. Σε ένα περιβάλλον που θα χαρακτήριζα από challenging έως cluttered, καλούμαστε καθημερινά να ξεχωρίσουμε την ήρα από το στάρι. Για να επιλέξουμε πού πραγματικά αξίζει να επενδύσουμε χρόνο και χρήμα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Ώστε να ωφεληθούμε και να ωφελήσουμε.

Αν οι marketers θέλουν να είναι καινοτόμοι, πρέπει πλέον να…

Ανακαλύψουν τις αμέτρητες δυνατότητες που φέρνει η 4η βιομηχανική επανάσταση και οι νέες τεχνολογίες, για έναν καλύτερο κόσμο. Με όραμα, επιμονή και κόντρα σε όλες τις δυσκολίες που θα συναντήσουν, εάν «γεννήσουν» μία insightful, out of the box πρόταση, τότε θα έχουν στα χέρια τους έναν επιταχυντή απόδοσης της μάρκας και του business.