Με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 200 επαγγελματιών, διεξήχθη το MasterClass «Mastering the Digital Shelf», το οποίο συνδιοργάνωσε ο όμιλος εταιρειών TDG και οι εταιρείες του ομίλου ForestView, Project Agora και TailWind, την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε online, σε συνεργασία με την Boussias στο πλαίσιο του συνεδρίου Shop X.

Συζητήθηκαν τα στοιχεία, το πλαίσιο και τα εργαλεία που χρειάζονται εταιρείες και retailers για να κερδίσουν στο ψηφιακό ράφι. Επίσης, ομιλητές από τις εταιρείες του ομίλου και του Convert Group μοιράστηκαν insights και στρατηγικές, βασισμένες σε πραγματικά case studies και data από την ελληνική αγορά.

Στο πάνελ συμμετείχαν οι Χρύσα Βρούζη (AB Βασιλόπουλος), Γεωργία Κεφαλογιάννη (e-Fresh), Δημήτρης Κεφαλόπουλος (Johnson & Johnson), Χρήστος Σόφης (Nestlé), Kωνσταντίνα Τζώκα (L’Oréal Hellas) και Τερέζα Χατζηγιαννάκη (Hondos Center). «Στόχος μας ήταν, στο δίωρο αυτό, οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν συμπυκνωμένη γνώση, που δύσκολα θα μπορούσαν να αποκτήσουν αλλιώς, κάτι που βοηθά στη συνολική εξέλιξη της αγοράς μας», σημείωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και CEO του ομίλου TDG.