Τη νέα της φιλοσοφία με μήνυμα «Inspire Greatness» και τα νέα προϊόντα που φέρνει φέτος στην ελληνική αγορά παρουσίασε χθες το απόγευμα η TCL σε σχετική συνέντευξη Τύπου.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, η αποστολή της TCL είναι «να κάνει τη ζωή των ανθρώπων πιο βολική και έξυπνη με προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστική τιμή και να διαδραματίσει βασικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών, βοηθώντας τους να απολαύσουν νέες εμπειρίες τρόπου ζωής στο σπίτι».

Στο πλαίσιο αυτό, η TCL διευρύνει την γκάμα των διαθέσιμων στην ελληνική αγορά προϊόντων της, εισερχόμενη και στο κομμάτι των λευκών συσκευών. Συγκεκριμένα, λανσάρει 5 διαφορετικά μοντέλα πλυντηρίων ρούχων, 6 μοντέλα ψυγείων, καταψύκτες, τουλάχιστον 6 νέες σειρές τηλεοράσεων, soundbars, ρομποτικές σκούπες και συσκευές καθαρισμού αέρα (air purifier).

Όπως ειπώθηκε, απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία του «TCL Home», ενός πλήρως connected σπιτιού με ολοκληρωμένη γκάμα συσκευών.