Τη θέση του Global Chief Creative Experience Officer αναλαμβάνει στην TBWA\ Worldwide ο Ben Williams, αντικαθιστώντας τον Chris Garbutt, ο οποίος αποχώρησε για το Vice Media Group, στα τέλη του περασμένου έτους.

Από τον Ιανουάριο του 2022, ο Williams θα κατέχει τον επικαιροποιημένο αυτόν τίτλο, ο οποίος εστιάζει και στην εμπειρία. «Τα σύγχρονα brands βασίζονται στο σύνολο του brand experience. Ο τίτλος Global Chief Creative Experience Officer αναδεικνύει αυτή τη διευρυμένη και πιο φιλόδοξη άποψη για τη δημιουργικότητα και αντικατοπτρίζει τη δική μας μετάβαση από ένα advertising agency σε ένα brand experience company», δήλωσε ο CEO της TBWA\ Worldwide, Troy Ruhanen.

Ο Williams θα ηγηθεί του global creative core της εταιρείας, ο οποίος αποτελείται από Chief Creative Officers και θα συνεργαστεί στενά με τη Next, την πλατφόρμα καινοτομίας του agency. Ο Williams έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με εταιρείες όπως οι Nike, Google, American Express, Samsung και Equinox στον τομέα του R/GA. (Πηγή: AdAge)