Ο χρόνος που δαπανούν οι καταναλωτές για την παρακολούθηση τηλεόρασης μέσω streaming υπηρεσιών ξεπέρασε τον χρόνο τηλεθέασης των linear TV καναλιών μέσα στο 2020, σύμφωνα με έρευνα της Samsung. Η εταιρεία εξέτασε στοιχεία που προέκυψαν από κατόχους Samsung TVs σε πέντε ευρωπαϊκές αγορές, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Σύμφωνα με την έκθεση «Decoding the on-demand TV landscape», ο streaming χρόνος θέασης στις προαναφερθείσες αγορές αυξήθηκε από 49% τον Ιανουάριο σε 54% τον Δεκέμβριο, ενώ ο linear χρόνος θέασης μειώθηκε από 51% τον Ιανουάριο σε 46% τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για τη Μ. Βρετανία, η συνολική τηλεθέαση μέσα στο 2020 αυξήθηκε σημαντικά, με το streaming να καταγράφει αύξηση 62% φτάνοντας τις τρεις ώρες και 5΄ ημερησίως. Ο χρόνος θέασης στην linear τηλεόραση αυξήθηκε κατά 58%, φτάνοντας τις δύο ώρες και 24΄ ημερησίως. Ο μέσος όρος τηλεθέασης σε συνδρομητικές video-on-demand πλατφόρμες όπως οι Netflix, Amazon Prime και Disney+, αυξήθηκε επίσης κατά 43%.
(Πηγή: Campaign)