Οι βασικοί του άξονες περιλαμβάνουν εξωστρέφεια, ανάδειξη ανενεργών υπηρεσιών και νέο location strategy
Η στρατηγική αυτή στηρίχθηκε μεταξύ άλλων στην καθετοποίηση των υπηρεσιών της, στην αξιοποίηση υπαρχόντων αλλά ανενεργών στοιχείων της, αλλά και στην ελάχιστη δυνατή νέα επένδυση. Βασικοί άξονες της στρατηγικής της – που θα παρουσιαστεί από τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας Βαρδή Κορδερά, στηρίζεται στην εξωστρέφεια, στην ανάδειξη ανενεργών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και στη χάραξη νέου location strategy.
To συνέδριο Retail Best Practices θα διεξαχθεί την Πέμπτη 16 Ιουλίου στο Aμφιθέατρο Maroussi Plaza και σε αυτό θα παρουσιαστούν ενδιαφέροντα case studies από σημαντικούς retailers, όπως είναι οι ΟΤΕ, Cosmote, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς, Wind, AB Bασιλόπουλος, Αpivita, Bergmann Kord, Nespresso Hellas, Chillbox, L’Artigiano, Sportmania Stores, Carglass Greece, Coffee Island, Media Markt, Smart Park κ.α. Παράλληλα, την ακαδημαϊκή προσέγγιση των ζητημάτων που άπτονται των retail stores θα παρουσιάσουν ο Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Καθηγητής στα Πληροφοριακά Συστήματα, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, του OΠΑ και ο Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ.
To συνέδριο Retail Best Practices έχει ήδη τεθεί υπό την αιγίδα του ΣΕΛΠΕ, αλλά και του ICSC Hellenic Committee, του ελληνικού τμήματος του The International Council of Shopping Centers (ICSC).