Το βασικό συμπέρασμα του χθεσινού Marketing Innovation & New Product Development Showcase

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι marketers κορυφαίων brands ανέδειξαν μπροστά σε πλήθος στελεχών του marketing και της επικοινωνίας τις δικές τους πρακτικές και στρατηγικές, με τις οποίες «απάντησαν» στις προκλήσεις της οικονομικής κρίσης. Τα 30 και πλέον cases που παρουσιάστηκαν με ιδιαίτερα ευρηματικό, άμεσο και συμπαγή τρόπο (6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα το καθένα), ανέδειξαν την ισχυρή δυναμική του ελληνικού marketing και των brands που αποφάσισαν να επενδύσουν στην κρίση.

Τα cases αφορούσαν στα brands Activia, Trident, Amstel, BP, Πίτα Παν, Digestive Bars, Καραμολέγκος Κεφάτο, Έψα, ΕΖΑ (Blue Island), ΔΕΛΤΑ Μικρές Οικογενειακές Φάρμες, Νίκας, Apivita, Palo.gr, Idealogy, Sparkling, Global Link, BusinessLike, XΨΖ Γραφιστική, PizzBox, Google Greece, Nielsen, InGroup, Chartis, Firefly Millward Brown FireFly, Lanes, Purina, Bioten, Καμινετάκι Θεόφιλος, Oliveshop, Zoo.gr, Travelplanet24, Getitnow, Airtickets.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του συνεδρίου, ήταν ο γόνιμος διάλογος που προέκυψε μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, για μια σειρά θεμάτων που απασχολούν σήμερα το Marketing. Χαιρετισμούς στο συνέδριο πραγματοποίησαν ο Γιώργος Γερεντές, Οικονομικός Επόπτης του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων -υπό την αιγίδα του οποίου τέθηκε το συνέδριο- και ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ της ΕΕΔΕ.