Κεντρικό ρόλο έχει και φέτος το portal του ΕΟΤ, visitgreece.gr

Η Όλγα Κεφαλογιάννη εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, επικαλούμενη στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Σύμφωνα με αυτά, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2014, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 252 εκατ. ευρώ, έναντι πλεονάσματος 194 εκατ. ευρώ  την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Η ίδια επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες και τα κανάλια μέσα από τα οποία οι τελευταίοι αγοράζουν υπηρεσίες.

Ανέφερε παράλληλα ότι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το Υπουργείο, όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας. «Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί σύμμαχοι στην προσπάθειά μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία της Ελλάδας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύει ο ΕΟΤ. Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του Οργανισμού, visitgreece.gr, η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατ. χρηστών από όλο τον κόσμο. Στα σύγχρονα μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε και ο Πάνος Λειβαδάς, παρουσιάζοντας τις ενέργειες που έχει κάνει ήδη ο ΕΟΤ, αλλά και εκείνες που βρίσκονται σε εξέλιξη, σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία), για τις οποίες υπάρχει πλάνο ανάπτυξης.