Το brand βότκας Stoli επέλεξε τη Fold7 ως το παγκόσμιο στρατηγικό και δημιουργικό agency της, έπειτα από διαγωνισμό. Η Fold7 ξεκίνησε τις εργασίες για μια καμπάνια επαναλανσαρίσματος του brand σε βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ και της περιοχής EMEA.

Ο Guilherme Brun, Creative and Brand Engagement Lead, δήλωσε ότι το brand «στοχεύει να ανακτήσει το κύρος του ως πολιτιστικό σύμβολο». Η μάρκα με έδρα τη Λετονία ήταν γνωστή ως Stolichnaya μέχρι που άλλαξε το όνομά της πέρυσι, ώστε να αποφύγει το μποϊκοτάζ των καταναλωτών στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. Ο Brun πρόσθεσε: «Ερωτευτήκαμε το στρατηγικό όραμα που δημιούργησε η Fold7 για τη Stoli και πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα αλλάξει τα δεδομένα.

Η ομάδα κατάλαβε πραγματικά τις προκλήσεις και το κοινό μας». Σημειώνεται πως το τελευταίο agency που συνεργάστηκε με το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Loud and clear» σε TV, digital, social and print, το 2018.

(Πηγή: Campaign)