Προβολή διαφημιστικού μηνύματος σε πλοία της Attica Group
Η Stoiximan επέλεξε για την καλοκαιρινή της προβολή το δίκτυο ψηφιακής σήμανσης των πλοίων της Attica Group, Blue Star Ferries και Superfast Ferries, το οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά η Intelligent Media.

Η προβολή θα διαρκέσει 4 μήνες (Ιούνιο-Σεπτέμβριο). Μετά την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά, η Stoiximan με τη νέα της καμπάνια απευθύνεται στους τουρίστες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα ψυχαγωγίας σε ένα ασφαλές, εύχρηστο και ευχάριστο περιβάλλον, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση. Η προώθηση και επικοινωνία του μηνύματος γίνεται μέσω τεσσάρων διαφορετικών βίντεο, τα οποία επικοινωνούν το ίδιο μήνυμα, αλλά διαφοροποιούνται στο εικαστικό στοιχείο.