Έξι Gold και δύο Silver βραβεία για την Kaizen Gaming

Εννέα βραβεία απέσπασε η Kaizen Gaming με το brand Stoiximan, στο πλαίσιο των Sports Marketing Awards 2020, μεταξύ των οποίων τον τίτλο του Sports Brand of the Year. Συγκεκριμένα, κέρδισε έξι Gold στις κατηγορίες: Best Sports-related Content during the Coronavirus pandemic, Best Use of Influencer Marketing, Best Content Marketing in Digital Media, Best Special Edition / Long Form Content during the Coronavirus pandemic, Best Corporate Website/e-shop, και Best Use of Video. Επίσης, απέσπασε δύο Silver βραβεία στις κατηγορίες: Best CSR Campaign/Activity και Best CSR Initiative during the Coronavirus pandemic.

Ο Πέτρος Τρουλλινός, Head of Marketing Operations της Kaizen Gaming, σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Στα φετινά Sports Marketing Awards, στην Kaizen Gaming και το αγαπημένο brand Stoiximan βραβεύτηκε η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, το ειλικρινές ενδιαφέρον και η ανιδιοτέλεια του ενός προς το σύνολο, και του συνόλου προς τον έναν, αποτυπωμένες σε εταιρική επικοινωνία με βαθύ ανθρώπινο πρόσημο».