H Stella Artois, brand της AB InBev, γίνεται το πρώτο brand μπίρας, το οποίο υποστηρίζει virtual ιπποδρομίες, συνεργαζόμενο με την digital πλατφόρμα horse racing Zed Run για τη δημοπρασία πενήντα non-fungible token (NFT) αλόγων κούρσας. Οι αγοραστές θα έχουν την πλήρη ιδιοκτησία των virtual αλόγων τους, τα οποία μπορούν να επιφέρουν έσοδα μέσω των virtual αγώνων ή μέσω διαδικασιών αναπαραγωγής.

Η αξία πώλησης ορισμένων NFT αλόγων έχει αγγίξει μέχρι και τις 100.000 λίρες. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Stella Artois θα δημιουργήσει και μια branded 3D virtual αγωνιστική πίστα. «Με το εικονικό πείραμα “Racing in the Life Artois”, φέρνουμε την τέχνη και την κομψότητα της Stella Artois και της πλατφόρμας “The Life Artois”, σε ένα νέο κοινό και προσφέρουμε στους παίκτες τη δυνατότητα να αγοράσουν, να αγωνιστούν και να αναπαράγουν τα δικά τους NFT άλογα», αναφέρει η AB InBev, Global Head of Technology and Innovation, Lindsey McInerney.

(Πηγή: Μarketingweek.com)