Απέσπασε 9 βραβεία

Η Starlink, το human experience agency του PubliciGroupe Greece, ξεχώρισε στα φετινά βραβεία IAB MIXX Awards 2020, αποσπώντας εννέα βραβεία και, συγκεκριμένα, τέσσερα χρυσά, ένα ασημένιο, ένα χάλκινο και δύο βραβεύσεις από τα μέλη του ΙΑΒ. Η Starlink επικράτησε στις περισσότερες κατηγορίες και κατόρθωσε να αποσπάσει την ύψιστη βράβευση Best in Show.

Ο CEO του Publicis Groupe Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Αυτή η πολλαπλή βράβευση και σημαντική ανάδειξη της Starlink μέσα από έναν θεσμό σαν αυτόν των ΙΑΒ ΜΙΧΧ Awards, αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα το DNA του ομίλου, αλλά και επιβραβεύει την προσπάθεια της ομάδας της Starlink, που επάξια υπηρετεί με αφοσίωση το συνολικό μας όραμα. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά, να βλέπουμε τα συστατικά του σύγχρονου, νεωτεριστικού και πελατοκεντρικού γονιδιώματός μας, να τυγχάνουν κλαδικής αναγνώρισης, μέσα από τέτοιου είδους σημαντικές βραβεύσεις».

Η Βίβη Καμάμη, Chief Starlink Officer, δήλωσε: «Η διάκριση αυτή, που προέρχεται από μια επιτροπή διακεκριμένων, διεθνών εμπειρογνωμόνων, είναι πολύ σημαντική για τη Starlink. Τα IAB MIXΧ Awards αναγνωρίζουν την υπεροχή στο digital marketing και αυτό σημαίνει ότι κάθε πτυχή είναι σημαντική: στρατηγική, εκτέλεση, αποτελέσματα, ROI και δημιουργικότητα. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται μόνο με τη συμβολή όλων των συντελεστών στην αλυσίδα. Και αυτό εκφράζει την κουλτούρα μας. Μία κουλτούρα που στηρίζεται στην αλληλεπίδραση και στη γόνιμη συνεργασία».