Η Starcom ανέπτυξε ένα automation bot, το οποίο θα μειώσει την ώρα που δαπανούν οι εργαζόμενοι στην καταχώριση δεδομένων για ad bookings, μειώνοντας κόστη και ελευθερώνοντας χρόνο από senior account στελέχη, προκειμένου αυτοί να επικεντρωθούν σε στρατηγική και δημιουργικότητα.

Με την ονομασία Abacus, ως αρκτικόλεξο του «automated bot for amendments to campaigns and uploads», το bot αυτό είναι μια μορφή RPA (robotic process automation), με τη Starcom να υποστηρίζει ότι αποτελεί το πρώτο του είδους του στη διαφημιστική βιομηχανία.

Το Abacus μπορεί να κλείνει και να επεξεργάζεται καμπάνιες για ψηφιακά και έντυπα Μέσα, να επικαιροποιήσει media plan δεδομένα, να ελέγξει αριθμούς παραγγελιών και προϋπολογισμούς, να ανεβάσει πληροφορίες σε campaign booking πλατφόρμες, να διαχειριστεί ad servers και να μοιραστεί πληροφορίες για μια καμπάνια με media owners. Κατόπιν, επιστρέφει με τις σχετικές αναφορές στην ομάδα της Starcom.

Δημιουργημένο in-house από τη Starcom, το Abacus ήταν ιδέα της Οperations Director Katie Taylor. Αυτή τη στιγμή, τρέχει πιλοτικά σε συνεργασία με ένα μεγάλο πελάτη, ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλους μεγάλους λογαριασμούς το ερχόμενο εξάμηνο.

Σε επόμενο στάδιο, και αν όλα κυλήσουν ομαλά, το Abacus bot θα αξιοποιηθεί και από άλλα agencies εντός της Publicis Media. Η agency-wide υιοθέτησή του αναμένεται, σύμφωνα με την CEO της Starcom, Nadine Young, να «εξοικονομήσει» περίπου 12.000 ώρες εργασίας ετησίως.

(Πηγή: Campaign)