Ανέλαβε το λανσάρισμα της πατάτας «Καρπός Φροντίδας»

Ο «Καρπός Φροντίδας» είναι ένα πολύπλοκο έργο με κοινωνική διάσταση, με πολλούς φορείς να εμπλέκονται στην υλοποίησή του και 25 μικροκαλλιεργητές από το ακριτικό χωριό Νότια της Πέλλας να βρίσκονται στο επίκεντρο όλης της ενέργειας. Ο σχεδιασμός του έργου ξεκίνησε το 2014, με το προϊόν να έχει πρόσφατα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Η Sprint Integrated Marketing Communications επιμελήθηκε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της μάρκας (στρατηγική μάρκας, όνομα, λογότυπο, συσκευασία), τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας (διαφήμιση, προωθητικά υλικά, event marketing), καθώς και τη στρατηγική ανάπτυξης και διάδοσης των μηνυμάτων της μάρκας μέσα από το διαδίκτυο (σχεδιασμός, κατασκευή, περιεχόμενο και διαχείριση ιστότοπου, παραγωγή περιεχομένου και διαχείριση των σελίδων στα κοινωνικά δίκτυα, ενέργειες με πολλαπλασιαστές της κοινής γνώμης).